حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات خرید از شرکت هومیت

همه ی تلاش ما در هومیت این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به هردلیلی تصمیم به بازگراندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر و با هماهنگی واحد خدمات پس از فروش برای بازگرداندن یا تعویض محصول اقدامات لازم را انجام دهید :همه ی تلاش ما در هومیت این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به هردلیلی تصمیم به بازگراندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر و با هماهنگی واحد خدمات پس از فروش برای بازگرداندن یا تعویض محصول اقدامات لازم را انجام دهید :همه ی تلاش ما در هومیت این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به هردلیلی تصمیم به بازگراندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر و با هماهنگی واحد خدمات پس از فروش برای بازگرداندن یا تعویض محصول اقدامات لازم را انجام دهید :

ایرادات فنی و ظاهری :

1-با توجه به نورپردازی ها در مراحل عکاسی ممکن است رنگ محصولات در سایت با خود محصولات  ، اندکی متفاوت باشد.

2-چنانچه محصول خریداری شده اشکال و یا ایراد کیفی از هر حیث داشته باشد باید حداکثر تا 7 روز پس از تاریخ فاکتور فروش، به واحد خدمات پس از فروش شرکت هومیت اطلاع رسانی کنید.

شکستگی :

1-در صورت خرید غیر حضوری، اگر در اثر حمل و نقل آسیب دیدگی ایجاد شده باشد باید حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش شرکت هومیت اطلاع داده شود و همچنین عکس از قسمتهای آسیب دیده بسته بندی (به گونه ای  که عکس باید  کاملا شفاف و با کیفیت و تمام اقلام شکسته و طرح سرویس واضح و مشخص باشد) به واتس آپ شماره 09199103544  ارسال نمایید.

2-در صورت خرید حضوری، تمامی کالاها سالم به مشتری تحویل خواهد شد، اعلام شکستگی ظروف بعد از چند روز بعد از تحویل، بر عهده شرکت هومیت نخواهد بود.

مرجوعی و تعویض :

1-در صورت مرجوعی کالا،هزینه باز پس فرستادن کالا طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک، بر عهده خریدار می‌باشد.

2-در زمان های حراج و پروموشن ، امکان مرجوع و تعویض کالا وجود ندارد.

3-در صورت مرجوع و تعویض کالا کلیه هزینه های ارسال و خسارت ناشی از حمل و نقل بعهده خریدار می باشد.

هزینه های ارسال :

1-اگر ایراد فنی(ناقص بودن طرح ها،مغایرت قالب) یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش هومیت برسد، هزینه های ارسال به عهده هومیت است.

2-در خرید های حضوری، ارسال فقط در شهر اصفهان، رایگان میباشد و خارج از شهر بر عهده خریدار می باشد.

3-در خرید های غیر حضوری، مجموع خرید های بالای 1/500/000 تومان رایگان است .

نکات :

1-در خرید های آنلاین ، اضافه کردن محصولات به سبد خرید به معنی رزرو کالا برای مشتریان نمیباشد و چنانچه قبل از تسویه حساب، تغییری در موجودی و یا قیمت کالا به وجود آید، شرکت هومیت مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت .

2-از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش هومیت، جدا خودداری کنید.

3-برای ارسال، باید کالا در کارتن و ضربه گیر های اصلی خود به خوبی بسته بندی کنید.

4-برای بازگرداندن کالا در استان اصفهان از پیک و برای استان های دیگر از پست پیشتاز اقدام کنید.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X
Call Now Button