خرید اقساطی ظروف چینی

ظروف چینی

خرید اقساطی ظروف چینی

خرید اقساطی ظروف چینی از شرکت هومیت :

از میان ظروف آشپزخانه با تنوع چینی, آرکوپال,شیشه‌ای و سرامیکی باید گفت هنوز ظروف چینی از محبوبیت بالاتری در میان بانوان ایرانی برخوردار هستند. تنوع این محصولات از نظر طرح و رنگ بسیار بالا بوده و کیفیت آن به شکل مطلوبی خوب است. همین امر سبب شده تا بسیاری از خانم‌ها برای منازل خود و یا تهیه جهیزیه برای نوعروسان خود اقدام به خرید این محصولات کنند. در سال‌های اخیر, به دلیل بالا رفتن قیمت ارز و تحریم‌ها, بسیاری از افراد به دنبال خرید اقساطی ظروف چینی هستند. اگر تمایل به خرید ظروف پذیرایی چینی را دارید در ادامه همراه هومیت باشید. برای اطلاع از فروش اقساطی ظروف چینی با ما تماس بگیرید.

در چین، چینی به عنوان سفالی تعریف می شود که در هنگام ضربه زدن طنین انداز است. در غرب، این ماده ای است که وقتی در برابر نور قرار می گیرد، شفاف است. هیچ یک از این دو تعریف کاملاً رضایت بخش نیستند: برخی از ظروف چینی با گلدان های سنگین مات هستند، در حالی که برخی از ظروف سنگی با گلدان های نازک تا حدودی شفاف هستند. کلمه چینی از porcellana گرفته شده است که توسط مارکوپولو برای توصیف سفال هایی که در چین دیده استفاده می کند.

قیمت ظروف چینی پذیرایی

خرید اقساطی ظروف چینی
خرید اقساطی ظروف چینی

 

در گذشته، این محصول یکی از محبوب‌ترین لوازم پذیرایی در آشپزخانه‌های ایرانی به شمار می‌رفته است به طوریکه نوعروسان, یک سرویس کامل پذیرایی از جنس چینی درجه یک را به عنوان جهیزیه تهیه می‌نمودند. در سال‌های اخیر با ورود ظروف آرکوپال به بازار, میزان توجه به این محصول اندکی کاهش یافت.

این محصول از نظر مقاومت بسیار با دوام هستند به طوریکه اگر یک سرویس آشپزخانه درجه یک را خریداری کنید قطعا تا سال‌ها می‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. این محصولات دارای تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی هستند به طوریکه شما می‌توانید از آنها, علاوه بر پذیرایی از میهمانان، به عنوان ظروف دکوری نیز استفاده کنید.

ظروف چینی شیک

این محصولات به قدری زیبا و چشم‌نواز هستند که در هر سفره یا میز ایرانی می‌تواند یک پذیرایی رویایی را از میهمانان رسمی یا اعضای خانواده شما رقم بزند. علاوه بر این, تعداد پارچه‌های این ظروف نیز بسیار متنوع است به طوری که قابلیت استفاده در خانواده‌های کوچک و یا خانواده‌های پر جمعیت با میهمانان زیاد را دارد.
نکته قابل توجه آن است که باید این محصولات را از یک مرکز معتبر که از کیفیت محصولات آن اطمینان دارید خریداری کنید. این امر سبب می‌شود تا مدت‌ها, بدون اینکه ظروف شما دچار آسیب‌هایی نظیر شکستگی, لب‌پر شدن و… شود بتوانید از آنها استفاده کنید.

در سال‌های گذشته, قیمت این محصولات بسیار مناسب بوده است به طوریکه هر خانواده حداقل یک دست از این محصول با کیفیت بالا را در برای پذیرایی از میهمانان خود مورد استفاده قرار می‌داد. در سال‌های اخیر اما شرایط کمی تغییر کرده است و قیمت این محصولات, به دلیل افزایش قیمت ارز, دچار افزایش شده است.
با این حال جای نگرانی نیست. اگر قادر به خرید این محصولات به صورت نقدی نیستید می‌توانید بهترین ظروف چینی بازار را به صورت قسطی خریداری کنید.

چینی پینکستون

چینی پینکستون، چینی انگلیسی تولید شده در دربی شایر از سال 1796 تا 1813. این کارخانه توسط جان کوک، که در درسدن، زاکسن زندگی می کرد، با کمک ویلیام بیلینگزلی، که به عنوان نقاش در دربی کار می کرد، تأسیس شد. بیلینگزلی تا سال 1799 در پینکستون باقی ماند و به جای تزئینات آن بر تولید ظروف چینی تمرکز کرد. او ظرفی ساخت که حاوی خاکستر استخوان بود، دانه‌ریز و در عین حال شفاف بود و لعاب درخشانی داشت. او احتمالاً این فرمول را از زکریا بورمن نقاش چلسی گرفته بود. پینکستون فقط ظروف و ظروف داخلی تولید می کرد. در سال 1804 کارخانه توسط جان کاتز تصرف شد. اجناس تولید شده پس از آن از محصولات بیلینگزلی پایین تر بودند.

حراج ظروف چینی

حراج ظروف چینی

همانطور که گفته شد، افزایش قیمت ظروف پذیرایی چینی سبب شده تا بسیاری از بانوان، به ویژه برای تهیه جهیزیه تمایل به خرید اقساطی این محصولات داشته باشند. در شرایط کنونی، این امر بسیار صحیح و اقتصادی محسوب می‌شود.
شما به راحتی می‌توانید با پرداخت مبلغ مشخصی از قیمت نهایی محصول, ظروف را تحویل گرفته و مابقی آن را در طی اقساط مشخص پرداخت کنید. به این ترتیب,فروشنده و خریدار هر دو از این خرید منفعت خواهند برد.

برای خرید ظروف اقساطی از مجموعه هومیت و اطلاع از شرایط و ضوابط کافیست تا با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.
مجموعه هومیت, بهترین, شیک‌ترین و مرغوب‌ترین این محصول بازار را در اختیار شما همراهان گرامی قرار خواهد داد. این محصولات از نظر کیفیت، کاملا اثبات‌شده بوده و از نظر قیمت, بهترین قیمت بازار در مقایسه با رقبا می‌باشد. این امر سبب شده تا محصولات برند هومیت به سرعت مورد توجه و استقبال بسیاری از مشتریان قرار گیرد.
خرید اقساطی از وارد آمدن فشار مالی به مشتریانی که قدرت خرید نقدی ظروف آشپزخانه چینی را ندارد گزینه بسیار مناسبی است. شما به راحتی می‌توانید بهترین ظروف چینی بازار را تهیه کرده و از میهمانان خود پذیرایی کنید.

چینی لیورپول

چینی لیورپول، چینی خمیر نرم، نسبتاً سنگین و مات، بین سال های 1756 تا 1800 در کارخانه های مختلف در لیورپول، انگلستان تولید شد. بیشتر محصولات به آمریکا و هند غربی صادر می شد.اولین کارخانه ریچارد چافرز و شرکت بود که ابتدا چینی فسفاته ساخت و سپس در سال 1756 شروع به تولید پرسلن استئاتیتیک یا ظروف صابونی کرد. محصولات شبیه چینی Worcester است. بیشتر بشقاب های تولیدی کارخانه هشت ضلعی و برخی از ست های چای و قهوه شش ضلعی هستند.

شرایط فروش اقساطی ظروف آشپزخانه چینی

قیمت ظروف چینی پذیرایی

تصور کنید که برای خرید نقدی لوازم پذیرایی آشپزخانه با مشکل روبه‌رو شده‌اید به طوریکه قادر نیستید تا تمامی مبلغ را به صورت یکجا بپردازید. در این حالت چاره چیست؟ شاید اولین فکری که به ذهنتان خطور می‌کند مراجعه به بانک‌ها و ثبت تقاضای دریافت وام باشد.

همانطور که می‌دانید پروسه دریافت وام, برابر با عبور از هفت‌خان رستم است. داشتن سپرده معتبر, ضامنین دولتی و بازنشسته, قرارگیری در نوبت دریافت وام و… می‌تواند سبب اتلاف زمان زیادی شود. در نهایت شاید با دریافت وام, با مشکلات پس از آن از جلمه سودهای کلان روبه‌رو شوید. در چنین حالتی باید گزینه دیگری را برای این کار انتخاب کنید.
در شرایط کنونی و با نوسانات افسارگسیخته قیمت ارز,بهترین روش آن است تا برای خرید جهیزیه و یا خرید لوازم آشپزخانه برای خود, یک فروشگاه معتبر را برای خرید اقساطی انتخاب کنید.

فروش ظروف چینی

در حال حاضر, فروشگاه‌های بسیار زیادی وجود دارند که این محصولات را در اقساط 6,9 و 12 ماهه, جریمه بابت تاخیر و سایر مزایا به فروش می‌رسانند.
خرید اقساطی در شرایط کنونی جامعه، یکی از بهترین و منطقی‌ترین روش‌ ها برای خرید ظروف آشپزخانه, به ویژه ظروف مورد نیاز جهیزیه نوعروسان محسوب می‌شود. در این روش, نیازی نیست تا تمامی سرمایه خود را به صورت یکجا خرج خرید ظروف چینی کنید.

شما به سادگی قادر هستید با پرداخت مبلغ مشخصی که فروشنده به عنوان پیش از قسط دریافت می‎‎‌کند ظروف خود را تحویل گرفته و مابقی مبلغ را در اقساط مشخص به فروشنده پرداخت کنید. این روش برای افرادی که قدرت خرید نقدی ندارند بهترین گزینه محسوب می‌شود.
علاوه بر این, با خرید قسطی می‌توانید کالاهای بیشتری را خریداری کنید چرا که تنها بخشی از پس‌انداز شما به عنوان پیش‌قسط دریافت می‌گردد. به طور کلی خرید اقساطی دارای مزایای بسیار زیادی است. برای اطلاع از قیمت ظروف چینی پذیرایی با ما تماس بگیرید.

فروش اقساطی ظروف چینی

فروشگاه هومیت
فروش اقساطی ظروف چینی

بنابراین اگر قصد تهیه این محصول برای آشپزخانه خود و یا تهیه سرویس جهیزیه برای نوعروس را دارید توصیه ما خرید اقساطی ظروف آشپزخانه چینی است.
مجموعه هومیت به عنوان یکی از برترین عرضه‌کنندگان ظروف آشپزخانه چینی, این محصولات را با کیفیت بسیار بالا و تضمینی و همچنین قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه می‌کند. چنانچه قصد خرید اقساطی این محصولات را داشته باشید کافیست تا به منظور اطلاع از شرایط، نحوه پرداخت و همچنین نحوه ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برخی محصولات ما

سرویس 28 پارچه آرکوپال

لطفا به این نوشته امتیاز دهید!
[Total: 5 Average: 3]
لطفا به این نوشته امتیاز دهید!
[Total: 5 Average: 3]
nexus
درباره ما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *