روش تشخیص ظروف آرکوپال اصل

روش تشخیص ظروف آرکوپال اصل

روش تشخیص ظروف آرکوپال اصل

روش تشخیص ظروف آرکوپال اصل چگونه است؟ قیمت ظروف آرکوپال چقدر است؟ آرکوپال از دو کلمه آرک و اوپال تشکیل شده است, یعنی یک شرکت فرانسوی به اسم آرک که ظروف اوپال را با کیفیتی بی نظیر تولید می کند. آرکوپال از شیشه و چینی ساخته می شود; ولی این ظروف با ظروف چینی تفاوت دارند.

از آرکوپال ظروف مختلفی مثل, بشقاب های تخت, فنجان, کاسه و غیره تولید می کنند. آرکوپال ها مقاومت بیشتری نسبت به ظروف چینی دارند; به همین دلیل این ظروف, طرفداران زیادی دارند. برای کسب اطلاعات بیش تر تا پایان این محتوا همراه ما باشید تا با اطلاعاتی جامع تر خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

خرید ظروف اوپال و آرکوپال اصل

ظروف اوپال
ظروف اوپال

اوپال یا همان آرکوپال در کل از پودر آهک, کربنات سدیم, سیلیس, فلدسپات و غیره تشکیل می شود که این مواد در حرارت بسیار بالایی با هم ترکیب می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های این ظروف اینست که در برابر حرارت یا ضربه, بسیار مقاوم هستند; به همین دلیل موقع استفاده در مایکروویو و ماشین ظرفشویی مشکلی پیش نمی آید. یکی دیگر از ویژگی های این ظروف, وزن کمتر آن هاست, یعنی می توان گفت ظروف اوپال نسبت به ظروف چینی بسیار سبک هستند, ولی با این حال اکثر خانم ها ظروف چینی را ترجیح می دهند.

خوشبختانه ظروف آرکوپال در طرح و رنگ های مختلفی ساخته می شوند; به همین دلیل برای جهزیه نو عروس ها, این ظروف بهترین انتخاب است. ظروف اوپال مثل کاسه, لیوان, خورش خوری, پیش دستی و غیره یک سرویس کامل غذاخوری محسوب می شوند و همانطور که گفتیم این ظروف زیبایی خاصی دارند, به همین خاطر, موقع پذیرایی, زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. ظروف اوپال بخاطر این مزیت ها, گران قیمت تر از بقیه ظروف اند و از ویژگی منحصر به فردی برخوردار هستند.

برای داشتن سرویس آرکوپال مناسب می توانید به سرویس 28 پارچه آرکوپال هومیت سری بزنید.

در خرید یک محصول بهتر است که اصل آن را که عموما کیفیت بهتری نسبت به سایر محصولات دارد را خریداری فرمایید. برای تشخیص و خرید ظروف اوپال و آرکوپال اصل باید در ابتدا به بررسی تولید یا همان ساخت این ظروف بپردازیم.

ساخت ظروف آرکوپال

مراحل آماده سازی و ساخت ظروف آرکوپال شامل ترکیب کردن مواد اولیه, آماده سازی دوغاب, ریخته گری, خشک کردن, قالب سازی, پخت بیسکوئیت, لعاب زنی, ساخت دوغاب, فیلتر پرس, اکسترود کردن, دکور زنی و مراحل بسته بندی است. در مرحله اول مواد اولیه را با هم ترکیب می کنند و دوغاب تشکیل می شود و پس از آزمایش دوغاب, مواد را به بلانجر انتقال می دهند. مرحله دوم نیز ریخته گری است که دوغاب تشکیل شده را در ظرف مورد نظر می ریزند و بعد از خشک شدن دوغاب, ظرف را برای پخت به کوره می فرستند.

ظروف آرکوپال اصل
ظروف آرکوپال اصل

پس از پخت بیسکوئیت, لعاب کاری روی ظروف انجام می شود و در مراحل آخر دکور زنی, اوپال تشکیل شده را با عکس برگردان نسوز, تزئین می کنند و به منظوره تثبت رنگ, ظروف را به کوره 600 درجه می فرستند. در اخر ظروف آماده شده را, بسیار شیک و منظم بسته بندی می کنند. این ظروف بیشتر برای مصارف غذاخوری مورد استفاده قرار می گیرند.

کیفیت از اولین مراحل تولید آغاز می شود, پس می توانید از این اطلاعات نیز به عنوان روش تشخیص ظروف آرکوپال اصل استفاده کنید.

نگهداری از ظروف آرکوپال اصل

موقع شستشوی این ظروف حتما از شوینده های مناسبی استفاده کنید تا شفافیت خود را حفظ کنند. ضمنا بلافاصله بعد از استفاده از ظروف حتما آن ها را بشویید تا رنگ زردی به خود نگیرند. یکی دیگر از نکات مهم در نگهداری از ظروف اوپال اینست که, اگر ظرف لب پریدگی دارد, دیگر از آن استفاده نکنید و اگر می خواهید موقع شستشو اذیت نشوید, ظروفی را که موج کمتری دارند را انتخاب نمایید.

اگر شما می خواهید از این ظروف خریداری کنید, حتما به جا های معتبری مراجعه نمایید و مطمئن شوید که ظروف اصل باشند. اگر به صورت حضوری می خواهید خرید کنید, حتما یک نمونه از ظروف را در دست بگیرید و به شفافیت و وزن آن دقت کنید.

بررسی روش تشخیص ظروف آرکوپال اصل

سرویس آرکوپال
ظروف آرکوپال

مورد اول که باید برای روش تشخیص ظروف آرکوپال اصل از تقلبی, کیفیت آن است; اوپال اصل از شفافیت زیادی برخوردار بوده و این مورد را به راحتی می توان تشخیص داد. روش دوم تشخیص اینست که, ظروف اصل در برابر ضربه و حرارت مقاوم هستند; ولی اوپال تقلبی با کوچک ترین ضربه می شکند. یکی دیگر از موارد مهم تشخیص اینست که ظروف اصل, دارای وزنی سبک هستند و برای افرادی که کمر درد دارند گزینه ای مناسب به شمار می روند.

موقع بررسی ظروف علاوه بر موارد بالا حتما به پشت همه این ظروف توجه کنید; چون برند مورد نظر با رنگ آبی, پشت ظروف حک می شود. اگر اسم برند مورد نظرتان حک نشده باشد, محصول تقلبی است. علاوه بر اسم برند باید اسم شرکت نیز روی جعبه بسته بندی ظروف نوشته شده باشد. از طرفی حتما به مدل چینش ظروف نیز دقت کنید, چون ظروف اوپال اصل را بسیار شیک و منظم داخل جعبه قرار می دهند. روش تشخیص ظروف اوپال اصل با تقلبی بسیار راحت است, بنابراین موقع خرید به این نکات توجه کنید.

قیمت ظروف آرکوپال اصل

فروشگاه هومیت
قیمت ظروف آرکوپال

هومیت, یک شرکت معروف تأمین کننده ظروف و چینی به صورت فله ای یا تکی است. این شرکت با ارائه بهترین خدمات در مسیر پیشرفت گام برداشته و ظروف با کیفیتی را به بازار عرضه می کند. شرکت هومیت بیش از ده سال سابقه کار دارد و سعی می کند, آنچه برازنده مشتری است را فراهم آورد. اگر شما نیز فروشگاه لوازم خانگی دارید و می خواهید این ظروف را به صورت عمده خریداری کنید, حتما برای اطلاع از قیمت سرویس آرکوپال 40 پارچه به سایت هومیت مراجعه کرده و با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

در این مقاله در مورد تفاوت ظروف اوپال با چینی و روش تشخیص ظروف آرکوپال اصل صحبت کردیم, و با توجه به این ویژگی ها قیمت ظروف آرکوپال اصل نسبت به ظروف چینی گران قیمت تر است. اگر قیمت دقیقی می خواهید, حتما به سایت مراجعه کنید; چون بدلیل نوسانات بازار نمی توان دقیق به نرخ محصول اشاره کرد. هومیت چون معامله ای بی واسطه را انجام می دهد کلیه قیمت ها ارزان تر از بازار هستند.

لینک های مفید

لطفا به این نوشته امتیاز دهید!
[Total: 2 Average: 1.5]
ali1
درباره ما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *