سرویس آرکوپال جدید عروس

سرویس آرکوپال جدید عروس

سرویس آرکوپال جدید عروس

سرویس آرکوپال جدید عروس, باید در منزل هر تازه عروسی وجود داشته باشد. به طور کلی همه عروس ها در زمان خرید جهیزیه, دوست دارند تا زیباترین, بهترین و همچنین جدید ترین محصولات را برای خانه خود خریداری کنند. این موضوع درمورد خرید سرویس آرکوپال و ظروف اوپال هم صادق بوده و عروس ها در زمان خرید این محصولات وسواس زیادی به خرج می دهند. البته حق هم با آن ها است; چرا که از این محصولات به عنوان ظروف غذاخوری و برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می کنند.

در هنگام خرید سرویس آرکوپال باید به چه نکاتی توجه کرد؟ قیمت این محصولات به چه عواملی بستگی دارد؟ و… از جمله مطالبی هستند که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

خرید ظروف اوپال و سرویس آرکوپال جدید عروس

ظروف اوپال
ظروف اوپال

ظروف اوپال یا همان آرکوپال, از ترکیب شدن شیشه با چینی ساخته می شوند. این ظروف از شیشه زیباتر و حتی مقاوم تر هستند; همچنین سرویس های آرکوپال, از چینی سبک تر هستند. ترکیباتی که در ساختن سرویس آرکوپال مورد استفاده قرار می گیرند, شامل پودر آهک, کربنات سدیم, ماده فلدسپات, سیلیس و غیره هستند. این مواد با هم و در حرارت بالا ترکیب می شوند و سرانجام, ظروف آرکوپال تولید می کنند.

اما برای خرید ظروف اوپال و سرویس آرکوپال جدید عروس, باید با ویژگی هایی که آنها را از دیگر ظروف از جمله ظروف و سرویس های چینی متمایز می کند بیشتر آشنا شوید.

ویژگی ظروف آرکوپال جدید

سرویس های آرکوپال در طرح ها و حتی رنگ های متنوعی تولید می شوند و به صورت یک پکیج کامل با تعداد پارچه متفاوت از جمله سرویس 28 پارچه آرکوپال, 40, 25, 32 پارچه و… که هر ظرفی در آن ها وجود دارد, به فروش می رسند. سایر خصوصیات سرویس و ظروف آرکوپال جدید و تفاوت آنها نسبت به ظرف های چینی به طور کامل در زیر آورده شده است.

  • وزن سبک

سرویس های آرکوپال, وزن کمی دارند و به خاطر همین ویژگی هم اغلب نو عروس ها ترجیح می دهند برای راحت تر کردن کار خود و حمل آسان تر ظروف, از این سرویس استفاده کنند.

  • مقاومت بسیار بالا حتی بیشتر از ظروف چینی

یکی از ویژگی های بسیار مهم سرویس های آرکوپال مقاومت بالای آنها نسبت به همه ظروف موجود در بازار است. بنابراین این محصولات به راحتی مثل سرویس های چینی و حتی سرامیکی دچار لب پریدگی و همچنین شکستگی نمی شوند.

  • داشتن طرح و نقش های متنوع و متفاوت

از سایر خصوصیات سرویس آرکوپال که باعث پر فروش شدن آن ها شده, وجود طرح و نقش های متنوع است.

  • ضد خش بودن

ظروف آرکوپال جدید در برابر خط و خش مقاومت بالایی از خودشان نشان می دهند و این ویژگی در کنار دیگر ویژگی های این ظروف باعث شده است که فروش این ظروف از سایر محصولات مشابه موجود در بازار بیشتر شود.

ظروف آرکوپال جدید
ظروف آرکوپال جدید
  • قرار گرفتن درون ماشین ظرفشویی و حتی ماکروویو

همه سرویس های آرکوپال, می توانند در ماشین ظرفشویی و حتی ماکروویو قرار بگیرند. در زمان خرید سرویس آرکوپال به این موضوع توجه کنید که آیا ظروف شما قابلیت قرار گرفتن در ماکروویو را دارند یا خیر; زیرا یکسری از ظروف, به خاطر رنگ های ناپایداری که در ساختار آنها به کار رفته است, نمی توانند در ماکروویو قرار بگیرند.

سرویس آرکوپال جدید عروس در هومیت

به طور کلی سرویس آرکوپال جدید عروس, همانطور که از اسمش پیداست, همه ظروف لازم برای یک نو عروس را دارد. البته باید به این نکته هم توجه کرد که چند پارچه بودن سرویس آرکوپال مثل بقیه ظروفی که در بازار وجود دارند, به نیاز افراد وابسته است. ولی این سرویس ها از 5 الی 164 پارچه ساخته شده و در بازار به فروش می رسند. سرویس آرکوپال شامل ظروف زیر هستند.

  1. بشقاب های پلو خوری
  2. بشقاب های خورش خوری
  3. دیس
  4. کاسه های سوپ خوری
  5. کاسه کوچک
  6. بشقاب های پیش دستی
  7. سالاد خوری
  8. لیوان چای خوری
  9. فنجان
  10. قوری
  11. چند عدد قندان
  12. نعلبکی
  13. نمک پاش
  14. ظرف شکر ریز
  15. لیوان

شما برای خرید انواع سرویس آرکوپال جدید عروس, می توانید به وب سایت فروشگاه هومیت مراجعه فرمایید. در وب سایت این فروشگاه شما می توانید سرویس های مختلف با تعداد پارچه های مختلف را ببینید و خریداری فرمایید. برای راحتی شما قیمت هرکدام از سرویس ها در وب سایت درج شده تا شما به راحتی بتوانید از قیمت سرویس آرکوپال 40 پارچه و… اطلاع کسب کنید.

قیمت سرویس آرکوپال جدید عروس

قیمت سرویس آرکوپال جدید
قیمت سرویس آرکوپال جدید

اولین چیزی که بر روی قیمت سرویس آرکوپال جدید عروس اثر زیادی دارد, برند تولید کننده ظروف و همچنین ایرانی یا خارجی بودن آن ها است. از طرفی عواملی مثل کیفیت ظروف, نوسانات ارزی, هزینه های مربوط به جا به جایی و حتی تعداد ظروفی که درون یک سرویس وجود دارد, قیمت این ظروف را تغییر می دهند.

نکات خرید ظروف آرکوپال جدید

از آنجایی که انتخاب سرویس های آرکوپال برای عروسان بسیار مهم است, باید در زمان خرید آن ها به یکسری نکات مهم توجه کرد; این نکات در زیر آورده شده اند.

  • اندازه ظروف آرکوپال

اولین نکته ای که در زمان خرید سرویس آرکوپال باید به آن توجه داشت, سایز ظروف هایی است که انتخاب می کنید. اندازه و ابعاد این ظرف ها را باید بر اساس سایز ماشین ظرفشویی و همچنین محلی که در آنجا قرار می گیرند, انتخاب کرد.

  • کیفیت و همچنین برند سرویس آرکوپال

دومین نکته مهمه که باید در زمان خرید این ظروف به آن توجه کنید, کیفیت سرویس آرکوپال است. حتما دقت کنید که سطح ظرف موج دار یا لب پر نشده باشد. البته اگر این سرویس را از برند های معتبر و شناخته شده خریداری کنید, چنین مشکلی برایتان به وجود نمی آید.

سرویس آرکوپال جدید
سرویس آرکوپال جدید
  • شکل سرویس آرکوپال

انتخاب کردن شکل این سرویس ها هم اهمیت زیادی در زمان خرید ظروف آرکوپال جدید دارد. سرویس های آرکوپال در طرح های دایره ای, مربعی, مثلثی و غیره ساخته می شوند اما اشکال مربع و مثلثی آن ها زیبایی بسیاری دارند ولی ممکن است در استفاده روزمره برای شما مشکلاتی به وجود بیاورند. به عنوان مثال, شستشوی ظرف های مربعی و مثلثی در ماشین های ظرف شویی سخت است; چون که اندازه آن ها در مقایسه با بشقاب هایی که گرد و بیضی هستند, بزرگ تر خواهد بود. از طرفی جا به جایی این ظروف هم سخت تر انجام می گیرد.

فروش سرویس آرکوپال جدید عروس در هومیت

بسیاری از نو عروسان به دنبال سرویس های آرکوپال مناسب و باکیفیت می گردند; از طرفی وجود این ظروف در جهیزیه هر دختری واجب است. پس علاوه بر توجه به نکات بالا باید متناسب با بودجه و همچنین تعداد ظروف این سرویس, اقدام به خرید این محصولات کنید. پس اگر می خواهید این ظروف را خریداری کنید, در زمان خرید سرویس آرکوپال جدید عروس به ضمانت نامه و گارانتی این محصولات توجه کنید. مجموعه هومیت یک فروشگاه تهیه جهیزیه عروس است که نو عروسان برای شروع زندگی جدید خودشان می توانند ظروف جهیزیه خود را از آن خریداری کنند.

لینک های مفید:

  1. قیمت آرکوپال ایرانی ارزان
  2. قیمت سرویس آرکوپال 25 پارچه
لطفا به این نوشته امتیاز دهید!
[Total: 0 Average: 0]
ali1
درباره ما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *